1. Müügitingimuste kehtivus

1) Müügitingimused kehtivad www.minuraamat.ee veebipoest tarbijast ostja (edaspidi Tarbija), ja ettevõtja Limitless Management OÜ (registri kood 12622965) (edaspidi Müüja) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.

2) Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad www.minuraamat.ee  veebipoest toodete või teenuste ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.

3) Müüja jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.minuraamat.ee 

4) Limitless Management OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Limitless Management OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

5) Käesolevad müügitingimused kehtivad alates 1. Juuni 2019.a.

  1. Hinnainfo

1) Kõik www.minuraamat.ee veebipoes toodud hinnad on eurodes.

2) Kauba või teenuste ostuhind sisaldab ka transporti.

3) Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (3 päeva pärast tellimuse vormistamist).

4) Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbija ja Müüja vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.

5) Müüja jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.minuraamat.ee.

  1. Tellimuse vormistamine

1) Lisa soovitud tooted ostukorvi.

2) Ostukorvi lehel täida nõutud andmeväljad. Toodete puhul vali Sulle sobiv pakiautomaat. Seejärel vali Sulle sobiv makseviis. Teenuste puhul vali Sulle sobiv koolitus. Kui valid “Soovin enne tasumist arvet”, siis saadetakse Sulle e-kirjaga ettemaksuteatis. Andmed makse sooritamiseks koos kõigi kehtivate riiklike maksudega ja lisanduvate tasudega leiad pärast tellimuse kinnitamist ekraanile kuvatud arvelt. Kui valid pangalingi kaudu tasumise, siis saad tasuda tellimuse eest koheselt ning Sulle saadetakse arve kinnitus e-kirjaga kohe peale tasumise lõpule viimist. Tellimuse vormistamiseks vajuta lingile „Esita tellimus”. Peale makse sooritamist vajutage palun nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

3) Täida ostukorvi leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Sinu ostetud toodete ja teenuste kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning vajadusel hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.

4) Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel. Füüsilised tooted jõuavad Sinu valitud pakiautomaati paari tööpäeva jooksul peale makse laekumist. Koolituse osas saabub sulle kinnitus kolme tööpäeva jooksu. Kinnituse alusel pääsed koolitusele. Elektroonilised tooted ja teenused jõuavad Sinuni kohe peale makse laekumise registreerimist meie süsteemis (pangalingi kaudu tasudes koheselt, eraldi makset tehes paari päeva jooksul laekumise registreerimisel).

  1. Müügilepingu jõustumine

1) Kauba või teenuse müügilepinguga kohustub Müüja andma Tarbijale üle olemasoleva, valmistatava või Müüja poolt tulevikus omandatava Kauba või Teenuse ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale. Tarbija kohustub Müüjale tasuma Kauba või Teenuse eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba või Teenuse vastu.

2) Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 4 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.

3) Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Müüja pangakontole.

  1. Kohaletoimetamine

1) Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib Müüja tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele.

2) E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest Müüja pangakontole.

4) Müüja ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Müüja ei saanud mõjutada ega ette näha.

  1. Tagastamisõigus Tarbijale

1) Pärast tellitud toote kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul.

2) Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.

3) Tellimuse eest tasutud summa tagastatakse Tarbija pangakontole 14 päeva jooksul

4)  Kui tarbijal ei ole võimalik osaleda üritusel, mille jaoks on ta pileti ostnud on võimalik valida e-poest endale kompensatsiooniks asendustoode või vähemalt 7 päeva enne üritust etteteatamisel saada tagasi kuni 75% osalustasust.

 

  1. Vääramatu jõud

1) Müüja ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Müüja ei saanud mõjutada või ette näha.

  1. Tarbija õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole

1) Kui Veebipood on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Veebipoe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.